Jak zrobić skaczące jajko

zgłoś niedziałający film

Podobne poradniki...

99 komentarzy

  1. Łysek napisał(a):

    ale fajne takie jajko zrobiłem takie ale tera tak wali octem że przez 1
    dzień tego nie wywietrze

  2. damian piszczecki napisał(a):

    muzyka rozpiedala

  3. xdfdfdf napisał(a):

    a potem jebana salmonella ;]

  4. Wojtek Rosłoń napisał(a):

    piszę się “w ogóle” a nie “wogule” kretynie

  5. Oskar Waniewski napisał(a):

    Rozbiło By Się

  6. Jagodzianka8525 napisał(a):

    -,- napisałam w ogóle a nie wogule debilu -,-

  7. Lola Nazwisko napisał(a):

    Ja zrobiłam eksperyment do szkoły (z tym jajem) i dałam do pudełka to jak
    była już ta lekcja to z jajka była jajecznica 🙁

  8. Piotr Trojanowski napisał(a):

    a jesli zostawie jajko na 1 dzien ?!

  9. Shaveling napisał(a):

    Rzuciłem*

  10. Jingiel BS napisał(a):

    to działa czy nie bo nie wiem czy zrobić 😀

  11. ORTOFACH SIĘGNIJ PO POMOC napisał(a):

    ciekawy eksperyment

  12. GarethBale PlayGamesPL napisał(a):

    No i żeś upierdolił stół…

  13. Marcin Marcinek napisał(a):

    Naprawde działa sam się zdziwiłem,i tak z skorupka

  14. Hydra Blajda napisał(a):

    jajko wkladasz ze skorupka wyciagasz bez 😛

  15. MrGolzeb napisał(a):

    Ze skorupką.

  16. GuRaL0822 napisał(a):

    Taa… I wszędzie zostawiamy ślad i zapach octu

  17. Kamil Romaszko napisał(a):

    Tak trochę spóźniona odpowiedź, ale matura zdana i to bardzo dobrze jak by
    ktoś się interesował :> Polecam sposób, przynosi szczęście :>

  18. Ola kolorowe napisał(a):

    Fajny pomysł 😛

  19. Weronika Czapska napisał(a):

    a jajko ma być gotowane czy surowe?

  20. marian6066 napisał(a):

    Czy jak będę to trzymał miesiąc to jak spuszczę z bloku to do mnie wróci ?

  21. Vanii Ci napisał(a):

    Fajne tylko śmierdzi xD

  22. Zoruey napisał(a):

    Hihih racja :0

  23. Kuba Kasprzyk napisał(a):

    ale polałem jajko w miszcze z wodą i też tak zadziawało tylko nie malnuj
    jajek!

  24. 317Michael317 napisał(a):

    najlepiej jajko zostawić na 2 dni wtedy można nim odbijać i jest
    przeźroczyste pomarańczowe

  25. KopaMaTaKava napisał(a):

    to jest takie “pfhroo”, no poprostu jakby ktoś tam cichacza zasadził
    ~bąko-znastwo

  26. jest Truskawka jest Zabawa napisał(a):

    eee dobre

  27. Emiluczek PL napisał(a):

    2:36 XD

  28. Malwina Wójcik napisał(a):

    heh

  29. dodatkowe konto julii napisał(a):

    o.0 zabiliscie kurczątko ale z was mordercy

  30. krzysztof jajuga admin napisał(a):

    debile

  31. Kacper Kamiński napisał(a):

    obrane te jajko cy w skorubce ???????

  32. Niko TheReal napisał(a):

    jaka lolowy music

  33. Niko TheReal napisał(a):

    serio 2:35 taki dźwięk achhh! haha lol

  34. forest4v napisał(a):

    WOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW

  35. PolskiPRO ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a):

    Opis rozwala xD

  36. Żurek Amelka napisał(a):

    2:25 dzwięk “ach” hahaha

  37. Żurek Amelka napisał(a):

    2:35 sorki

  38. elsa q1 napisał(a):

    jak to nie jajko lub moze zrobie takie cos!!!!!!! jej!!!!

  39. Magdalena Niepowiem napisał(a):

    Kurwa jebłam jajkiem o ściane myślałam, że ono będzie się odbijać, jebłam i
    kurwa całą prawie ściane z jajka miałam pierdole śmierdziało chyba przez 2
    tygodnie a smrodu nie dało się wywietrzyć Zajebiście

  40. rokusQS Games napisał(a):

    Ja pierdolnełem jajkiem normalnym z 3 piętra i było całe trochę mnie
    zdziwiło a ciekawe jak by gumowe zareagowali 😀

  41. Kacper Bajdak napisał(a):

    Gosc ma rękawice jak ocet nalewa XDD

  42. ThePolishScream napisał(a):

    😀 fajne XD

  43. Zuzanna Mutrynowska napisał(a):

    Ja z bratem zrobiliśmy takie.Brat rzucił tym jajkiem o podłogę…Jajko
    zniszczyło się,koty podeszły z psem,na podłodze żółtko i trochę na
    filarach…

  44. Paweł Rajski napisał(a):

    a kto napisał scenariusz ???

  45. Kasia W napisał(a):

    Ale mi doświadczenie robiłam takie w szkole. No wowoww!

  46. Konrad Konkol napisał(a):

    ja tym rzuce w okno!!!

  47. Jestem Mordopysk napisał(a):

    człowieku bez przesady każdy wie jak to zrobić nawet sie zapytajcie
    nauczyciela.

  48. Jestem Mordopysk napisał(a):

    aha najlepiej trzymac jajko przez tydzien w czyms cieplym wtedy jajko jest
    zajebiste

  49. Juliet Dark napisał(a):

    2:36 Och 😀

  50. kuba Kuba napisał(a):

    wyprubowałem i działa XD

  51. Video Temat napisał(a):

    Bardzo fajne doświadczeniem, nieźle wygląda

  52. Olqqa MSP napisał(a):

    Zapomniałeś że trzeba ugotowane jajko bo inaczej nie wyjdzie ;-;

  53. pie niądz napisał(a):

    w szklance oszczędniej
    i lepiej

  54. Bamaruican napisał(a):

    You satanic piece of shit

  55. Natalia Dworzanska napisał(a):

    Gotowane jajko czy nie? Czy surowe ?

  56. Wiktoria Łata napisał(a):

    fajne a to niejest łajdak sam jesyeś łajdak RMF Kanza

  57. Wiktoria Łata napisał(a):

    co ci jest

  58. Wiktoria Łata napisał(a):

    dzięki bamaruican

  59. ADI PROツ napisał(a):

    to melodia z piosenki kaczuszki

  60. ANIA SS napisał(a):

    super

  61. Garumi Play napisał(a):

    Zajeb takim w szybę ciekawe czy się odbije ;p

  62. Teresa Gusniowska napisał(a):

    SUPWR JOJO

  63. Przemek Wasik napisał(a):

    Fajny kajczuk

  64. Przemek Wasik napisał(a):

    Pomyłka KAŁCZUK

  65. Adam Zagórny napisał(a):

    i chuj nie działa

  66. Maja Noworzyn napisał(a):

    moje jajko ma brązowe takie skorupki czy c9oś zrobiłam źle/

  67. Maja wilczyńska napisał(a):

    Nie na jedną noc tlumoku tylko 24 h

  68. Julia Kosno napisał(a):

    Odgapił od domowe eksperymenty

  69. Małgosia Wisznia napisał(a):

    Mnie mama uczyła żeby nie bawić się jedzeniem 😛

  70. lukasz fierek napisał(a):

    oddaj mój talerzyk 😀

  71. htm 1 napisał(a):

    Super muza! XDDD

  72. Szymon Bogucki napisał(a):

    Mam małe pytanko:To ma byc jajko w skrupce czy obrane? ;]

  73. Maja MSP napisał(a):

    🙂

  74. Kinga Sakowiec napisał(a):

    Ja tym jajkiem rzucilam w drzwi i sie odbilo Lapabw gore

  75. Kinga Sakowiec napisał(a):

    Zjebana muza XXDD

  76. Kinga Sakowiec napisał(a):

    Ja pisze na tablecie

  77. VanS TV napisał(a):

    🙂 Udało się. Już po 5 min leżało rozbite w koszu ;D

  78. samolocikb52 napisał(a):

    jakie jajko surowe ?

  79. Anna Ritz napisał(a):

    zwykłe tak skacze xd

  80. Klaudia Pniewska napisał(a):

    To jajko ma być ugotowane?!

  81. Szymciolinio napisał(a):

    A jak się żuci tym w podłogę to się rozbije?

  82. Patrycja Dubas napisał(a):

    A to jajko pęknie i poleci środek ???

  83. Miłek Sobocinski napisał(a):

    Sam efekt jest fajny , ale najbardziej interesuje mnie oddziaływanie Octu
    na skorupkę jaja . P.S Wyjątkowe bąbelki na tym jaju . Szacun xD

  84. Kamil Różycki napisał(a):

    głupie to

  85. Natalia Kopras napisał(a):

    fajna muzyka
    ale mogles wyzej dac jajko zeby skakalo jak kalczuk

  86. Samuel Kunach napisał(a):

    😀 dobre ja to zrobilem D: no i czekanie jest nudnee ale juzz dobrze z
    jajkiem i jutro bedzie dobrze

  87. dziadeksley napisał(a):
  88. Wera Wera napisał(a):

    Tak rozbije się. Ja wiem bo my na przyrodzie dodatkowej robiliśmy takie
    jajka i ktoś żucił na podłogę i muszał sprzątać bo się rozbiło.

  89. Natka napisał(a):

    daje ci like za muzykę w tle !!GENIALNA

  90. ciasteczko lps napisał(a):

    e

  91. Julia dudzińska napisał(a):

    🙂 🙂 dobry pomysł haha

  92. Locos PPG napisał(a):

    Moja stara wywaliła na podłogę stojący kubek z jajem! Dostałem joby że
    zmarnowałem pół butli octu i jajko. I oczywiście kazała mi to sprzątać. A w
    mieszkaniu śmierdzi jak diabli.

  93. Tomek Dobosz napisał(a):

    siema miroslaw jaskolka fajny odcineczek chyba twoj naj lepszy

  94. xAllyx TV napisał(a):

    5lat minęło a nadal hit xD

  95. AcridTV napisał(a):

    Tylko potem śmierdzi jak chuj.

  96. MARIKA napisał(a):

    wiecie co najlepsze w tym jaju? rozbija po 1min!!!

  97. Aneta napisał(a):

    Bardzo fajna jest sztuczka ze skaczącymi jajkami. Można ją robić na wiele sposobów i zawsze się w sumie udaje. Jeśli ma się dzieci to polecam bo dla nich to duża atrakcja. http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-skaczace-jajko/ elastyczne jajka bardzo łatwo wykonać w domowych warunkach.

  98. Agat napisał(a):

    Uwielbiam takie poradniki, super wygalają

  99. Agat napisał(a):

    A może ktoś wie jak z powrotem dać mu wapno

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *